Forum Guardian of Sorrow [GoS] --->  Best guild Strona Główna Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wszystkie skille prophecies MESMER

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild Strona Główna -> Guild Wars: Prophecies
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brat Badyla



Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 21:10, 21 Mar 2007    Temat postu: Wszystkie skille prophecies MESMER

Domination Magic (Magia Dominacji)


Arcane Thievery (Tajemne Złodziejstwo)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 10 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Na 5-29 sekund jeden losowy Czar (Spell) wybranego przeciwnika zostaje zablokowany, a Tajemne Złodziejstwo staje się tym Czarem (Spell).
Uwagi: Kopią tego czaru jest Arcane Larceny.
Trenerzy: Tengsao (The Amnoon Oasis); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Price of Steel (Silverwood)

Blackout (Zamroczenie)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 12 sek Skill Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 2-5 sekund wszystkie umiejętności dotkniętego przeciwnika są zablokowane, a twoje umiejętności blokują się na 5 sekund.
Uwagi: Jeden z najlepszych skilli w grze używanych do wyłączenia Spike. Rzucenie Blackout'u na przykład na Wojownika w sekunde przed Spikiem spowoduje jego calkowite wyłączenie dzięki czemu Spike może się nie udać.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Lost Princess (Fishermen's Haven)

Chaos Storm (Burza Chaosu)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 30 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Tworzysz Burzę Chaosu w miejscu wybranego przeciwnika. Przez 10 sekund przeciwnicy W Sąsiedztwie (Adjacent) tej lokacji dostają 5-12 obrażeń na sekudę. Burza Chaosu wysysa 1-6 Energii, ilekroć ktoś w jej obszarze użyje Czaru (Spell).
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Trying Times (Sardelac Sanitarium)

Guilt (Wina)
Prophecies Mesmer

5 2 sek 30 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 4-9 sekund następnym razem, gdy wybrany przeciwnik rzucać będzie Czar (Spell) na przeciwnika, ten Czar się nie uda a ty ukradniesz rzucającemu do 5-12 energii.
Boss: Nyle the Compassionate (Bloodstone Fen - misja); Lars the Obeisant (Aurora Glade - misja); Bairn the Sinless (Riverside Province - misja); Edred the Bruiser (Twin Serpent Lakes)
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Misplaced Sword (Heroes' Audience)

Panic (Panika)
Prophecies Mesmer

25 0.25 sek 10 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 10-22 sekund zaznaczony i jemu Pobliscy (Nearby) przeciwnicy cierpią na degenerację energii -2 i otrzymują 10-68 obrażeń, ilekroć użyją Sygnetu (Signet).
Boss: Moles Quibus (Hell's Precipice); Mallus Funo (Dragon's Gullet - zadanie The Titan Source)

Power Block (Blokada Mocy)
Prophecies Mesmer

15 1/4 sek 30 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Jeżeli wybrany przeciwnik rzuca czar, ten czar zostaje przerwany. Przerwany czar i wszystkie czary tego samego atrybutu zostają wyłączone na 3-13 sek.
Boss: Lyssa's Cursed (Perdition Rock)

Power Leak (Ulotnienie Mocy)
Prophecies Mesmer

10 1/4 sek 20 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Jeśli zaznaczony przeciwnik rzuca Czar (Spell), zostaje on przerwany a rzucający traci 10-22 energii.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Mesmerizing the Enemy (Sardelac Sanitarium)

Shame (Wstyd)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 30 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Przez 4-9 sekund następnym razem, gdy wybrany przeciwnik rzucać będzie Czar (Spell) na twojego sprzymierzeńca, ten Czar (Spell) się nie uda a ty ukradniesz rzucającemu do 5-12 energii.
Trenerzy: Captain Greywind (North Kryta Province); Master Scout Kiera (Henge of Denravi); Dakk (Ember Light Camp)

Shatter Delusions (Rozszarpanie Złudzeń)
Prophecies Mesmer

5 1/4 sek 10 sek Spell Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Usuwa jeden Hex Mesmera z wybranego przeciwnika. Jeśli Hex został usunięty, ten przeciwnik otrzymuje 15-63 obrażeń.
Uwagi: Bardzo często skill ten używany jest w połączeniu z Phantom Pain w Spiku. Rzucany jest Phantom Pain na cel, następnie po ułamku sekundy wraz z Shatter Delusion wchodzi Spike. W ten sposób cel otrzyma Deep Wound zmniejszający jego życie o 20%, jest to jedyna metoda wrzucenia tego stanu na odległość.
Trenerzy: Sir Bertran (Ascalon City); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: Domination Magic (Foible's Fair - Pre-Searing)

Signet of Weariness (Sygnet Znużenia)
Prophecies Mesmer

0 2 sek 30 sek Signet Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Wybrany przeciwnik i przeciwnicy W Pobliżu (Nearby) tracą 3-7 energii.
Boss: Gaiza Deadeye (Riverside Province - misja); Zaim Grimeclaw (Sanctum Cay - misja); Rune Ethercrash (Spearhead Peak)
Trenerzy: Steig (Camp Rankor); Dakk (Ember Light Camp)

Wastrel's Worry (Obawa Wastrela)
Prophecies Mesmer

5 1/4 sek 1 sek Hex Domination Magic (Magia Dominacji)

Opis: Po 3 sekundach wybrany przeciwnik otrzymuje 8-53 obrażeń. Wastrel's Worry kończy się przedwcześnie, jeśli ten przeciwnik użyje Umiejętności (Skill).
Trenerzy: Sorim (Quarrel Falls); Master Scout Kiera (Henge of Denravi); Dakk (Ember Light Camp)
Zadania: The Ascalon Settlement (North Kryta Province)


Illusion Magic (Magia Iluzji)


Distortion (Zniekształcenie)
Prophecies Mesmer

5 brak 5 sek Stance Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 1..4 sek., masz 75% szans na "uchylanie się" przed atakami. Za każdym razem, kiedy uchylasz się od ataku w ten sposób, tracisz 2 pkt. energii albo Zniekształcenie przestanie działać.
Uwagi: Bardzo potężny skill używany do niemal calkowitej obrony przed Ranger Spike lub Wojownikami.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Zadania: Old Ascalon, Gate Guard Hollis, Supplies for the Duke

Ethereal Burden (Eteryczne Brzemię)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 45 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10 sekund wybrany przeciwnik porusza się 50% wolniej. Gdy Eteryczne Brzemię się kończy, zyskujesz 10-20 energii.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Zadania: Druid's Overlook, Envoy Ero, Mysterious Message

Fevered Dreams (Gorączkowe Sny)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 10 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10-22 sekund ilekroć wybrany przeciwnik cierpi od nowego Stanu (Condition), wszyscy przeciwnicy W Tym Obszarze (In The Area) również jej doświadczają.
Boss: Plexus Shadowhook (Abaddon's Mouth)

Illusion of Weakness (Iluzja Słabości)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 30 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Tracisz 50-202 zdrowia. Iluzja Słabości kończy się, gdy obrażenia obniżą twoje życie poniżej 25% maksymalnego. Gdy Iluzja Słabości się kończy, zyskujesz 50-202 życia.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Zadania: Nebo Villiage, Inspector Caleb, The Hot Springs Murders

Illusionary Weaponry (Wyimaginowane Uzbrojenie)
Prophecies Mesmer

15 1 sek 35 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 30 sekund nie zadajesz obrażeń w walce wręcz, jednak ilekroć zaatakujesz wręcz, wybrany przeciwnik otrzymuje 8-34 obrażeń.
Boss: Seear (Talus Chute); Digo Murkstalker (Iron Mines of Moladune); Didn Hopestealer (Snake Dance)

Ineptitude (Niezdolność)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 20 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 4-9 sekund gdy wybrany przeciwnik zaatakuje, otrzyma 30-114 obrażeń i zostanie Oślepiony (Blinded) na 10 sekund.
Boss: Wyt Sharpfeather (Mineral Springs)

Migraine (Migrena)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 15 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 5-17 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji życia -1-3 a rzucanie Czarów (Spells) zajmuje mu o 100% więcej czasu.
Boss: Pytt Spitespew (Ring Of Fire)

Phantom Pain (Urojony Ból)
Prophecies Mesmer

10 2 sek 15 sek Hex Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 10 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji życia -1-3. Gdy Urojony Ból się kończy, ten przeciwnik cierpi przez 5-17 sekund od Głębokiej Rany (Deep Wound), obniżającej mu życie o 20%.
Uwagi: Bardzo często skill ten używany jest w połączeniu z Shatter Dellusions w Spiku. Rzucany jest Phantom Pain na cel, następnie po ułamku sekundy wraz z Shatter Delusion wchodzi Spike. W ten sposób cel otrzyma Deep Wound zmniejszający jego życie o 20%, jest to jedyna metoda wrzucenia tej koncycji na odległość.
Trenerzy: Captain Osric (Yak's Bend)
Zadania: Eastern Front, Cynn, Caravan in Trouble

Sympathetic Visage (Oblicze Współczucia)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 30 sek Enchant Illusion Magic (Magia Iluzji)

Opis: Przez 8-18 sekund ilekroć wybrany sprzymierzeniec zostaje uderzony w walce wręcz, atakujący i jemu Sąsiedni (Adjacent) przeciwnicy tracą całą Adrenalinę i 3 energii.
Trenerzy: Mazzim (Fisherman's Haven)


Inspiration Magic (Magia Inspiracji)


Channeling (Kanały Energii)
Prophecies Mesmer

5 1 sek 15 sek Enchant Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 8-46 sekund ilekroć rzucasz Czar (Spell), zyskujesz 1 energii od każdego przeciwnika W Twoim Obszarze (In The Area).
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Zadania: Yak's Bend, Sebedoh the Mesmer, The Stone Summit Champion

Elemental Resistance (Odpornoąć na Żywioły)
Prophecies Mesmer

10 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Na 30-78 sekund zyskujesz +40 punktów zbroi przeciwko obrażeniom od żywiołów, ale tracisz -24-14 punktów zbroi przeciw obrażeniom fizycznym.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Zadania: Destiny's Gorge, Annelle Fips, The Forgotten Ones

Ether Lord (Wadca Eteru)
Prophecies Mesmer

5 2 sek 20 sek Hex Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Tracisz całą energię. Przez 5-9 sekund wybrany przeciwnik doświadcza degeneracji energii -1-3, a ty jej regeneracji +1-3.
Trenerzy: Bartoch (Droknar's Forge)
Zadania: Seeker's Passage, Tirzah, A Belated Betrothal

Inspired Enchantment (Inspirujące Zaklęcie)
Prophecies Mesmer

10 1 sek brak Spell Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Zdejmij jedno zaklęcie z wybranego przeciwnika by otrzymać 3-13 pkt. energii. Na 20 sekund, Pochłonięcie Zaklęcia zostaje zastąpione zaklęciem zdjętym z wybranego przeciwnika.
Trenerzy: Master Scout Kiera (Henge of Denravi), Sorim (Quarrel Falls)
Zadania: Beetletun, Elder Hezron, The Undead Hordes

Inspired Hex (Inspirująca Klątwa)
Prophecies Mesmer

5 1 sek brak Spell Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Zdejmij jedną klątwę z wybranego sojusznika by otrzymać 4-10 pkt. energii. Na 20 sekund, Pochłonięcie Klątwy zostaje zastąpione klątwą zdjętą z wybranego sojusznika.
Uwagi: Użycie Inspired Hex, gdy mamy na sobie Diversion, nie zwiększy cooldown IH, w przypadku gdy usuniemy jakiś hex. Jeśli natomiast to Diversion usuwamy, wydłuży on cooldown IH, dodatkowo nie dostaniemy energii.
Trenerzy: Firstwatch Sergio (Lion's Arch)
Zadania: Beacon's Perch, Master Saberlin, The Deserters

Keystone Signet (Kluczowy Sygnet)
Prophecies Mesmer

0 1 sek 30 sek Signet Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Wszystkie twoje Sygnety (Signets) poza Kluczowym Sygnetem zostają odnowione. Pozostałe Umiejętności (Skills) blokują się na 167-7 sekund.
Boss: Rune Ethercrash (Spearhead Peak)

Mantra of Concentration (Mantra Koncentracji)
Prophecies Mesmer

5 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 60-156 sek., następnym razem, gdy twoje czynności były by przerwane, nie są one przerywane.
Trenerzy: Captain Greywind (Ascalon Settlement)

Mantra of Recall (Mantra Odwołania)
Prophecies Mesmer

10 1 sek 20 sek Enchant Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 20 sekund nic nie zyskujesz, po tym czasie Mantra Odwołania się kończy a ty dostajesz 10-25 energii.
Uwagi: Jeśli Mantra zostanie zdjęta w nienaturalny sposob (skillem jak Inspired Enchantment, Shatter Enchantment, Contemplation of Purity itp) również zyskasz energię.
Boss: Facet of Chaos (Dragons Lair); Featherclaw (Snake Dance)

Mantra of Signets (Mantra Sygnetów)
Prophecies Mesmer

15 brak 30 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 10-22 sek., następnym razem, gdy użyjesz sygnetu, odnowi się on natychmiastowo.
Trenerzy: Gammel (Copperhammer Mines)

Physical Resistance (Fizyczna Odporność)
Prophecies Mesmer

10 brak 20 sek Stance Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Na 30-78 sekund zyskujesz +40 punktów zbroi przeciwko atakom fizycznym, ale tracisz -24-14 punktów zbroi przeciw obrażeniom od żywiołów.
Trenerzy: Taltosh (Grendich Courthouse)

Spirit of Failure (Widmo Porazki)
Prophecies Mesmer

10 3 sek 10 sek Hex Inspiration Magic (Magia Inspiracji)

Opis: Przez 30 sekund wybrany przeciwnik ma 25% szans na Chybienie (Miss). Zyskujesz 1-4 energii ilekroć ten przeciwnik chybi w walce.
Trenerzy: Tengsao (Amnoon Oasis)
Zadania: Ettin's Back, Deep Root, Dropping Eaves


Nieprzypisane


Signet of Midnight (Sygnet Północy)
Prophecies Mesmer

0 3/4 sek 15 sek Signet Nieprzypisane

Opis: Ty i dotknięty przeciwnik doświadczacie Oślepienia (Blinded) na 15 sekund.
Boss: Malus Phasmatis (Perdition Rock)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Guardian of Sorrow [GoS] ---> Best guild Strona Główna -> Guild Wars: Prophecies Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin